Strony

wtorek, 15 maja 2012

Anioł z turkusem

Witajcie,
Nie podziękowałam Wam za taki liczny udział w moim candy....poznałam wiele nowych osób i ciekawych blogów...wiem,że aniołek już dotarł do zwyciężczyni i się podoba a to bardzo cieszy...
niedługo przygotuję nowe candy bo to świetna zabawa dla mnie i mam nadzieję dla Was też.
Dawno nic nowego nie pokazałam na blogu,co nie znaczy ,że nie szyję nic nowego.
Cały czas coś powstaje...niedługo postaram się wszystko pokazać.
Dzisiaj anielica w brązowo turkusowej tonacji...



mam nadzieję,że się spodoba...
pozdrawiam gorąco

13 komentarzy:

  1. Anielica bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Anielica, lubię bardzo połączenie tych dwóch kolorów :)
    Z niecierpliwością czekam na nowości szyciowe i na nowe candy - może tym razem szczęście mi dopisze? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorów. Anielica jest urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Cudne ma loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest :). I to połączenie kolorów....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna anielica, taka delikatna, elegancka, dopracowana w każdym szczególe. Jak zawsze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, delikatna anielica z kokieteryjnymi loczkami - ŚLICZNOŚCI - jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie anielskie loczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. obłędna :) Pozdrawiam serdecznie Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dziewczyny dodajecie mi skrzydeł...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna anielica w idealnym połączeniu kolorystycznym szary+biały+turkus. Muszę wykorzystać te kolory w swoich pracach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka robisz...piękne!! :):) Zapraszam na moje candy
    http://decokuferek.blogspot.com/2012/06/candy-u-decokuferek.html

    OdpowiedzUsuń