Strony

niedziela, 2 września 2012

Wyróżnienia i .........................wyniki :-)))


Dzisiaj chciałam podziękować za wyróżnienia.Dostałam dwa.Pierwsze  jakiś czas temu od Niki z bloga http://mojeanielskieinspiracje.blogspot.com 
 a drugie ostatnio od Fiżki z bloga http://fizkablog.blogspot.com/.Bardzo dziękuję dziewczyny...
a teraz to na co wszyscy czekają, a mianowicie wyniki mojego candy. Zanim je ogłoszę chciałam wszystkim podziękować bo nie spodziewałam się tylu chętnych ...
mam nadzieję ,że będziecie nadal do mnie zaglądać.

 niespodzianka trafi do...............................
gratuluję i mam nadzieję,że sprawi  choć trochę radości 
czekam na kontakt...
pozdrawiam Aneta

21 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia, Misiuni wygranej i dziekuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko dzieki za zabawę.
    Gratulacje dla Misiuni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i dziękuję za zabawę:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Misiuni i Tobie Anetko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za zabawę i gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycieżczyni a Tobie podziekowania za zabawę.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, a zwyciężczyni wygranej:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj! Znowu nie trafiłam :D dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla szczęściary!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję.
    Z niecierpliwością czekam na kolejną a tymczasem zapraszam na moje Candy
    http://wpogoniza.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i cieszę sie, że dzięki Candy poznałam Twojego bloga i Twoje pluszaki, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję - Tobie wyróżnienia a szczęściarze cukierka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda ,ze nie ja zasmakowałam w tych słodkościach ale gratuluję zwyciężczyni i będę próbować przy innej okazji bo choruję na Twoje śliczne króliczki .

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla zwyciezczyni i dzieki za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyni i dla ciebie należały ci się te wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń