Strony

środa, 15 maja 2013

Aniołki i prezenty

Witajcie
Ostatnio szyłam aniołki dla siostrzyczek miał być w różu i fiolecie:-)


a tu już prezenty które dostałam od Balerinki mianowicie w jej zabawie wygrałam bransoletki a dostałam dużo dużo więcej:-)dziękuję jeszcze raz kochana...


 kolejne prezenty to wygrane candy u Malutkiej miał być notes(jest cudny) a jest jeszcze tyle cudności...
dziękuję raz jeszcze...



pierniczki pyszne:-)
Naprawdę ten blogowy świat możliwość poznania przemiłych osób:-)
miłego dnia i buziaki:-)
Aneta


7 komentarzy:

  1. Wiesz że bardzo lubię Twoje śpioszki, a w tych kolorach są przeurocze. Gratuluję wygranych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajowe upominki :))) a śpiochy są zachwycające, napatrzeć się nie mogę :)))
    Uśmiechy i uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śpioszki :)
    Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak śpioszki urocze :D
    A nasz świat i znajomości BEZCENNE ;-)
    Pozdrawiam serdecznie kochana - balerinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne aniołki , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te Twoje anioly!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że mogłam sprawić Ci radość:)
    A przydasie mam nadzieję,że sobaczę niedługo w akcji.
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń