Strony

środa, 24 lipca 2013

Anielskie Candy !!!

Witajcie 
W związku z tym,że 12 lipca minęły mi 2 blogowe latka i nie wyobrażam sobie już życia bez Was...spotkałam w wirtualnym świecie wiele dobrych duszyczek:-)buziaki dla Was:-)
Więc pora na CANDY...do jednej z Was poleci aniołek śpioszek:-)

A że wiem ile pracy trzeba by systematycznie prowadzić bloga candy przeznaczone dla osób blogujących...
Zasady:
1)zostawiamy komentarz pod tym postem wraz z adresem bloga


2)piszemy jaka rzecz z szytych przeze mnie podoba się najbardziej 

3)zamieszczamy  podlinkowany baner z info o candy na swoim blogu


4)dołączamy do grona obserwatorów jeżeli Wam się tu podoba:-)


a i jeszcze jedno nie wysyłam prezentu za granicę (wysokie koszty)chyba że na polski adres a ktoś sobie odbierze:-)
jeżeli osoba wygrywająca będzie obserwatorem dostanie jeszcze bonus:-)

zapraszam serdecznie...

54 komentarze:

  1. Super jestem pierwsza!!!!!!!!!!!!!!
    Wszystkie rzeczy które szyjesz są śliczne , ale ja uwielbiam kolorowe misiaczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i mi się poszczęści ;-)
    Wiem,wiem mam ANIELICĘ - mieszka u mnie w domku i do tych właśnie szyjatek mam słabość.
    Kisss za CANDY dla nas obserwatorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jestem 3cia:)
    uwielbiam Twoje Anielice i żyrafki! obserwuję Cię już od dawna:)
    adres bloga http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/ - banerku szukaj po lewej stronie:)
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje Śpiochy - zawsze ziewam, gdy na nie patrzę :-)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpioszki są najlepsze, zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki, misiaki, królisie :) Wszystkie Twoje prace mi się podobają :) Jednak śpioszki naj.. naj...naj...!
    Z przyjemnością się zgłaszam :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko
    http://posolonepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jako stały obserwator ... ANIELICE!! tylko i wyłącznie :) pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie
    niezwyklyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to próbuję szczęścia. Wszystkie Twoje szyciowe prace są śliczne ale najbardziej podobają mi się zwierzątka- owce, żyrafki, pieski...

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak by mnie mogło zabraknąć :)
    Uwielbiam Twoje Lale, takie z włoskami naszytymi, Twój znak rozpoznawczy :)
    ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):) Ja uwielbiam Twoje zwierzatka :) Ale i lale sliczne :) Ciezko wybrac jedno :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam trafiłam tu z blogu - wieczorami - pięknie tworzysz podobają mi się twe prace - chętnie też bym się zabawiła ze wszystkimi ale czy jako nowa lokatorka świata wirtualnego mogłaby brać udział w zabawie?pozdrawiam i zapraszam Maria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cię czytać obserwować komentowac podziwiać ogładać patrzeć spoglądać uwielbiam Twoje prace nie potrafilabym wskazać tej naj z ogromną przyjemnością zgłaszam sie do zabawy i sto lat sto lat z okazji urodzin bloga cudne 2 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj.Podglądam to co robisz i lale są przepiękne. Też się zapisuję bo z takim śpioszkiem to sen przychodzi szybciej i jest pogodny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ten czas szybko leci.
    Anetko życzę Ci duuużo weny twórczej.
    Twoje wszystkie szyjątka mi się podobają, a jak wygram, to wybiorę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie spróbuję swojego szczęścia.Baaardzo podobają mi się właśnie te śpiochy. Jak na nie patrzę, to od razu myślę, że miejsce dla takiego śpioszka jest na łóżku :) Są słodkie :)

    Zapraszam do siebie na candy :)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-candy-candy-wakacyjne.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak aniołki to i ja :-)
    Najbardziej podobają mi się ... misie :-)
    Chociaż trudno wybrać ;-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    awalczak73@wp.pl
    Pozdrawiam lawendowo :-)
    Ps. - obserwuję jako: I am no one

    OdpowiedzUsuń
  17. tworzysz piękne rzeczy i życzę kolejnych blogowych lat, abyś mogła je nam dalej pokazywać:)
    aniołeczkiem chętnie się zaopiekuję:)))
    banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnej rocznicy i oby było ich jeszcze wiele! Najbardziej podobają mi się anielice - wszystkie :)
    Banerek wisi na blog.sowiarnia.pl (a obserwuję jako Crow) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wezmę udział Aniołkowym candy bo najbardziej podobają mi się uszyte Anioły!
    Banerek znajdziesz tu rozefiolkiianiolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, ustawiam się w kolejce do PIĘKNYCH ANIELIC, są przecudne:) Twój banerek jest już w http://rozana-laweczka.blogspot.com/, zapraszam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się
    A co mi się podoba? Misie te siedzące - w pastelowych kolorach - są piękne
    http://madeleinehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dwóch latek blogowania i życzę kolejnych. Oczywiście zapisuję się na cukieraski i jeśli to mi się poszczęści to wybieram tildowego królisia.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy:)
    Ustawiam się w kolejce oczywiście:)
    adres bloga:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/

    I najtrudniejsze: co najbardziej mi się podoba....
    Ależ ciężko wybrać...hmmm
    Może żyrafa, hipek, słonik, myszka, śpioszek...i tak długo mogłabym wymieniać:)
    Także COKOLWIEK to będzie, to i tak będę szczęśliwa o ile mi się poszczęści w losowaniu;)

    Banerek już dodaję, a obserwuję już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się, bo strasznie podobają mi się Twoje wytwory :), a co najbardziej - trudno wybrać... Anioły są przeurocze i zwierzaki przytulaki również, i reszta również... :)
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    gdzie serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. oj.. aż nie możliwe że przegapiłam. Chcę brać udział w Twojej zabawie, a jak, dlatego cierpliwie czekam :) Pozdrawiam http://tilegosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołki rządzą !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Anioły i owszem, ale Twoje lalki ( np z posta "żyję i szyję") bardzo mi się podobają .
    Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie urzekły misie w grochy i ślimaki!!!
    Baner już jest, obserwuję od dawna i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Urzekły mnie ślimaki, ale i anielice są boskie:)
    Baner już zamieszczam
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie może mnie tu zabraknąć:)Jak już wiesz,mnie najbardziej podobają się anioły śpiochy,więc to candy jest dla mnie:)i mam nadzieję wielką,że to mnie się uda wygrać:)madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć. Najbardziej podobają mi się Twoje lale, maja w sobie taki urok:) A któryś z tych aniołów to chyba mój Stróż, bo jestem strasznym śpiochem to on chyba też:p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję 2 latek!:) najbardziej mi się podobają własnie spioszki:) więc oczywiscie sie zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, że ANIOŁKI- bo je kocham miłością wierną!
    Banerek na 5porroku.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja z chęcią przygarnę Twojego śpioszka :).

    Zapisuję się.

    Przejrzałam sobie Twojego bloga i wszystkie Twoje prace są świetne ale skoro trzeba wybrać, to moją uwagę przykuły wieloryby i tulipany, które są moimi ulubionymi kwiatkami :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Oprócz aniołków śpioszków bardzo podobają mi się najnowsze króliczki w ogrodniczkach :D
    obserwuję, a bannerek jest już na www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko co szyjesz jest śliczne:)
    Zapisuję się o Aniołka śpiocha:)

    Kolorowe Anioły
    Są na świecie Anioły zielone;
    One patrzą na mnie ciekawie
    i w pośpiechu płoszą motyle,
    kiedy biegam boso po trawie.
    Gdy za oknem wciąż pada i pada,
    krople deszczu kapią jak łezki,
    wtedy leci do mnie z pomocą
    prosto z nieba – Anioł niebieski.

    A gdy zasnę, Anioły
    tańczą taniec wesoły
    i na fletach grają do rana;
    Moje prośby i smutki,
    nawet pacierz za krótki
    zostawiają przed tronem Pana.
    Gdy na sercu mi ciężko i płaczę,
    biały Anioł smutki rozumie
    i otula swymi skrzydłami
    i pociesza mnie tak, jak umie.
    A wesołe Anioły różowe
    kiedy piję sok malinowy,
    wysyłają do mnie całuski,
    sto pomysłów sypią do głowy.
    Kiedy dziecko jest grzeczne od rana,
    złoty Anioł – czy uwierzycie? -
    złotym piórem dobre uczynki
    zapisuje w białym zeszycie!
    Kolorowe Anioły skrzydlate
    prosto z nieba niosą nam dary,
    bezszelestne i niewidzialne -
    ale bez nich świat byłby szary…

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się. Jestem obserwatorem już od jakiegoś czasu. Moje serce skradły lale stojące w różowym i niebieskim ubranku.
    I Jelonek jest cudny. I cała reszta. Troszeczkę próbowałam szyć lale. Pierwsza jest zawsze ze mną. Wiem ile czasu i wysiłku temu poświęcasz, więc moje uznanie jest ogromne.
    http://decoupageupaniali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. to co szyjesz mi się podoba -śpioszki super, lale są tez urocze. Zapisze się z chęcią i trzymam kciuki za śpioszka :) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój synek ma 3 urodzinki 1.września to może nam się uda. :)

      Usuń
  39. Bez dwóch zdań Twoje Aniołki i Ślimaczki podobają mi się najbardziej!!!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po cudne cukieraski:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Uwielbiam Twoje aniołki i królisie :) Są cudne :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anioły kocham miłością ogromną... a one mnie ;-))) więc może i śpioszek zechce... czuwać nad moim snem... Nie będzie samotny - czeka na niego spora anielska gromadka...
    Piękne prace - gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu twórczych lat

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podobają mi się Twoje aniołeczki, dlatego dołączam do kolejki w rozdaniu :)
    www.modeliner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie się zapisze :) Najbardziej podobają mi się siedzące misie i króliczki :)
    http://patitolubi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Przygarnę takiego śpiocha z miłą chęcią.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. z wielką przyjemnością wezmę udział w twoim candy, bo właśnie anioły śpiochy podobają mi się najbardziej, a nawet bardziej od najbardzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam wszystko sercem tworzone, strasznie ciężko wskazać najładniejszą rzecz, ale chyba najbardziej urzekają mnie zwierzaczki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością przejrzałam Twoje prace i chętnie dołączę do kolejki czekając na odrobinę szczęścia:))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Urocze są te aniołki :)
    oprócz nich bardzo podobają mi się misie, mam do nich szczególny sentyment :)
    zapisuje się, może do mnie taki aniołek trafi :)
    baner na blogu http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłam pewna, że już się zapisywałam ale nie widzę komentarza :/ więc próbuję jeszcze raz :) Uwielbiam Twoje szyjatka, a najbardziej wpadł mi w oko Pinokio i anielskie śpioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja staję w kolejce :) Wszystkie twoje prace są przepiękne ale mi chyba najbardziej podobają się misiaczki :) www.AnioleQ7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję :)
    Oczywiście zapisuję się do kolejki. Wszystkie przytulanki są śliczne, ale jeśli miałabym wybierać to zdecydowałabym się na aniołki, które uwielbiam i zbieram :D
    Obserwuję i dodałam banerek ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję bloga jako Copacabanaa, najbardziej podobają mi się anielice, są tak urocze!
    Adres e-mail: copacabanaa@op.pl
    Podlinkowany baner na blogu : http://copacabanaa.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń