Strony

sobota, 7 grudnia 2013

Cukiereczki :-)

Witajcie
pogoda nas nie rozpieszcza za oknem ziąb i zawierucha a ja mam dla Was coś słodkiego....
jak macie ochotę to zapraszam zostawcie komentarz i zamieście u siebie banerek,
komu się podoba u mnie może się zapisać do obserwatorów będzie mi bardzo miło:-)
a co wygrania ....a cukierki na choinkę oczywiście uszyte przeze mnie...
zabawa do 17.12 żeby przed świętami zdążyły dotrzeć:-)

a tu inne zawieszki muchomorki
choinki
reniferki

a i koszyczek na pieczywo

jak macie na jakieś ochotę to piszcie na @ mogę uszyć w dowolnym kolorze....
pozdrawiam...Aneta


72 komentarze:

  1. Ale piękności. Jasne, że przygarniam, bo jakże inaczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się wpisuję, choć na wygrana nie liczę, bo przebijasz wszystkich hi hi, wymiataczko wygranych ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, oczywiście zapisuję się, obserwatorem już jestem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja i ja! Takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to tylko powiem, że są wspaniałe!!! Umieszczę banerek, ale dla przyzwoitości nie wezmę udziału, bo już tyle dobrego od Ciebie dostałam, że to byłby wstyd chcieć jeszcze :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe cukieraski zawieszkowe, więc stoję już grzecznie w kolejce i marzę o wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne cukierask,i z radością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się zapisuje jak ja kocham takie szyjątka :)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne. u nas w tym roku choinka wystrojona będzie w materiałowe bombki ale cukierków nie mamy ,a te cudne wyglądają jak prawdziwe. Zapisuje się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cukierasy, z wielką przyjemnością ustawiam się i cierpliwie czekam :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne słodkości! Ustawiam się zatem w kolejce, chociaż bloga nie mam... Podaję maila: matatka@tlen.pl
    Czekam z niecierpliwością na wyniki:)
    Pozdrawiam cieplutko, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne prezenciki:)Lubię trzynastkę,więc wierzę,że przyniesie mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukiereczki w moim ulubionym świątecznym kolorze. Na choinkę byłyby idealne. Zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowne cukierasy!
    Bardzo chętnie ustawie sie w kolejce, banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zapisuje po te śliczności :) Banerek tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkości przyszłościowe :) u nas podobne z masy solnej powstały niedawno! pozdrawiamy i czekamy na wyniki oczywiście :) a tu banerek :) http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cukiereczki przepiękne! I w moje ukochane paski :)
    Bardzo chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne drobiazgi, zwłaszcza cukiereczki!
    Oczywiście CHCĘ

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne cukierasy....chętnie stanę po nie w kolejce...zostaję obserwatorem żeby podziwiać to co tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i słodkie nad wyraz! Chętnie się zapisuję, zwłaszcza, że nie potrafię szyć takich cudów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na cukieraska mam chętkę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam choinki i unikam czerwonego w moim mieszkanku, więc w kolejce się nie ustawiam - chciałam tylko napisać, że piękne te ozdoby!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, może a szczęścia spróbuję.
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na takie słodkości i ja mam chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  26. Aneto, ogromnie się cieszę z naszego dzisiejszego spotkania! Tęsknota za małym reniferem nie daje mi spokoju- może za rok:) pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne , ustawiam się i liczę na szxzęście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te szyjątaka, śliczne !!! - nie można przepuścić takiej okazji, ustawiam się więc w gronie chętnych :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udzial :) wszystko takie cudowne :D
    zapraszam i do mnie
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam słodkości więc się zapisuję, tym bardziej, że Twoje cukierasy takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne cukieraski, zapiszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja stanę w kolejce bo te czerwone ozdoby, ba nie tylko czerwone-są cudne
    Baner zawieszony, a obserwuję Cię już długo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się ustawiam w ogonku po te cukierasy :) I zostaję tu na dłużej :)
    baner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudne te cukiereczki :) Ja sie pisze ! i zapraszam na rozdawajke do siebie :) http://manufakturauniqe.blogspot.com/2013/11/podaruje-komus-may-prezencik.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przyjemne zawieszki, znalazły by u mnie miejsce :)
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne zawieszki z obłędnego materiału:-) ustawiam się i ja :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudeńka, zakochałam się w tych muchomorkach! :) zgłaszam się oczywiście, banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com
    zapraszam również na nasze candy świąteczne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też ustawiam się w kolejce po słodycze a tak nawiasem to reniferki są przeurocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. przystaję i ja w tej kolejeczce po cuksy świateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne rzeczy uszyłaś! chętnie wezmę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja mam chrapkę na cukierasa, a te Twoje dodatkowo nie tuczą!!! Nie mam bloga halinakowalska12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zawsze piękne, obowiązkowo staję w kolejce i ślicznie dziękuję za Cudnego aniołka- niespodziankę, pokażę go w poście. Wisi sobie na kuchennym oknie i cieszy moje serducho. Jesteś Anetko przemiłą osóbką:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się, bo nagrody kuszą ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. Wieczne cukierki - bo niejadalne, jedyne jakie mają szanse przetrwać na mojej choince:p
    Próbuje szczęścia, bannerek w panelu bocznym. Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja z miłą chęcią dopiszę się do kolejki po te cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej wszedzie szukalam takich laseczek :):):) My z moimi 8 miesiacami szczescia tez sie zglaszamy. Banerek na naszym nowiutkim swiezoscia jeszcze pachnacym blogu :)

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. witam:) ale pyszne cukiereczki:) z chęcią zapiszę się na takie słodkości:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis z hafcikowoyolci.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  48. same śliczności. ustawiam się i ja po cukierasy. pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. słodkie słodkości dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach chcialoby sie takie cukierki - zapisze sie wiec i ja
    nie wiem jak zamieszcza sie banerki na stronie ale - napisze o Candy na moim blogi - zamieszcze link i zdjecie :) http://kreatywnastronazycia.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam obowiązkowo ;)
    Obserwuję już od dłuższego czasu, a banerek wisi na blog.sowiarnia.pl
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. ojej takie cukieraski na święta obowiązkowe:) więc ja też się zgłaszam..obserwuję też już jakiś czas:) banerek u mnie
    powiew-orientu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super te cukierki, bo nie tuczą. Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczne cukierki, z przyjemnością o nich pomarzę. Kolor czerwony, mój ulubiony :):):)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  55. a może mi się uda dostać takie super cukierasy. Zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  56. to ja też z chęcią dołączam do zabawy;-)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA CANDY;-)
    otulenibiela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale śliczności! To ja się chętnie zgłaszam :)
    i chętnie zaobserwuję :)
    baner na: http://love-yummy-cookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cuda!!:)
    Zgłaszam się i ja:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj, bardzo chętnie przygarnę te wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  60. ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. To ja też się ustawiam :) Moje wypociny przy maszycie nawet w połowie nie dorównują Twoim.

    OdpowiedzUsuń
  62. Również ustawiam się w kolejce z ogromną nadzieją na wygraną :). Banerek umieściłam na swoim blogu. Obserwuję jako Zuzanna O...a.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj dłuuuga ta kolejka, ale cóż.... ustawiam się tu :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Och, cudne są te ozdoby świąteczne :).

    Zapisuję się i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie tutaj - nastrojowo i przyjemnie.
    Trafiłam tu przez przypadek i zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam świątecznie z życzeniami zdrowia, ciepła i radości :)

    tworczyporanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. słodkie te zawieszki! na mojej choince wyglądałyby świetnie
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. i bym przegapila :( nigdy - ustawiam sie z wielka nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przygotowałaś zestaw spełniający moje najskrytsze świąteczne marzenia. ^^
    Pogodnych świąt Ci życzę i mnóstwa pomysłów na Nowy Rok pod choinką. ;)
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam, tez stoje tez kce te piekne cukiereczki i inne ozdoby, super muchomorki, pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne ozdoby. Z przyjemnością się zapisuję i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. bAGUS SEKALI saya suka saya suka

    OdpowiedzUsuń